Ahad, 21 Mac 2010

Pengambaran Buku Masakan Hidangan Singapura Yang Melecehkan

Erm memang melecehkan betul untuk menyediakan bahan-bahan Masakan untuk Hidangan Singapura yelah mana taknya aku target penyediaan Hidangan ini akan siap dalam masa sehari tetapi telah mengambil separuh daripada hari keesokkannya.Makanya Pengambaran Buku Masakan Hidangan Filipina dapat diambil separuh sahaja dan masih ada tertinggal 5 lagi resipi hidangan Filipina yang masih belum aku siapkan dan terpaksa ditangguhkan pengambarannya pada bulan 5 pulak tu., memang ikutkan hati geram jugak coz tak capai target apa yang aku nak tapi nak buat macam mana dah tak sempat.Thanks jugaklah kat Jurukamera Pts Milennia Sdn. Bhd. yang mengikut je kerenah aku ni.Erm macam mana pun selepas pengambaran tu berakhir memang aku terus lepak, penat giler beb.

Tiada ulasan: