Ahad, 10 Januari 2010

Nestle Sememangnya Produk Berkualiti



Uniknya kehidupan kita di Malaysia, dimana kita hidup harmonis berbilang kaum dan dikurniakan aneka budaya dan perayaan yang memikat hati.SELAMAT TAHUN BARU 2010 saya ucapkan.Saya harap artikel-artikel yang saya sediakan selama ini telah dapat membantu anda mencapai keseimbangan yang sempurna dalam gaya hidup anda.Moga-moga anda sentiasa sihat dan ceria,Kali ini saya menyediakan satu resipi buat tatapan anda semua iaitu White Coffee Smoothies.Jangan lupa mencuba resipi-resipi terkini daripada saya, ianya ringkas, menyelerakan dan tentu ramai yang suka.Akhir sekali saya sarankan anda semua supaya berdaftar menjadi ahli Dear Nestle ianya PERCUMA.Untuk maklumat lanjut layarilah laman web rasmi Nestle di www.nestle.com.my/dear nestle.Disini juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Dear Nestle yang telah memilih resipi saya sebagai resipi terbaik Pertandingan Maggi Creative Recipe yang saya telah ketengahkan resipi Kek Sambal Tumis Maggi Daging Berkeju.


White Coffee Smothies

* Bahan-bahan : -

300ml Susu Sejat
1 Pct Nescafe Ipoh White Coffee
3 Scope Aiskrim Nestle Matkool Magic
Beberapa Ketulan Ais
1 Camca Teh Milo

* Cara Penyediaannya : -

01. Mula-mula masukkan susu sejat, ketulan ais, ipoh white coffee dan aiskrim nestle matkool magic.Kisar hingga halus.
02. Kemudian tuangkan ke dalam gelas dan taburkan milo diatasnya.

Tiada ulasan: