Sabtu, 17 Oktober 2009

PENCAPAIAN DIRIKU DALAM BIDANG MASAKAN




01. Saya banyak menyertai Kelas Masakan, Bengkel Masakan, Demonstrasi Masakan dan Pertandingan Masakan anjuran Majalah Rasa, Majalah Seri Dewi & Keluarga, Ayamas, Rasamas, US Potato, Corn Flakes, Nestle, Maggi, Ajinomoto, Majalah Saji, Philips, Pensonic, Planta, AgroMas dan banyak lagi  yang dikelolakan oleh chef-chef terkemuka seperti Chef Zam, Chef Wan, Chef Zaidah, Chef Noraini Adnan, Chef Ismail, Chef Florence Tan, Chef Muluk, Chef Amy Beh, Maria Tunku Sabri dan ramai lagi.
02. Saya juga adalah Penyumbang Resepi untuk Majalah-majalah Masakan Terkemuka antaranya Majalah Rasa, Majalah Seri Dewi & Keluarga, Majalah Midi, Majalah Saji dan Akbar Masakan Melayu Pertama The Cook.
03. Saya juga telah terpilih sebagai Top 3 Peserta Pertandingan Masakan Syoknya Rasamas bagi Peringkat Negeri Johor Darul Takzim.
04. Saya juga telah terpilih memasuki Pertandingan Masakan Syoknya Rasamas bagi Peringkat Kebangsaan mewakili Negeri Johor Darul Takzim.
05. Saya juga telah mendapat Tempat ke 3 dalam pertandingan Masakan Philips Healthy Cookout.
06. Saya juga telah berjaya melayakkan diri ke Peringkat Akhir Pertandingan Cooking With Pensonic Fiesta dan telah mendapat Tempat ke 6 daripada 10 orang peserta akhir.
07. Saya juga terpilih sebagai Top 5 dalam Pertandingan  Wow Resepi Terpilih Ayamas / Majalah Rasa.
08. Saya juga terpilih sebagai Top 5 dalam Pertandingan Wow Resepi Terpilih Ayamas / Majalah Seri Dewi & Keluarga.
09. Saya juga telah terpilih sebagai Pemenang dalam Pertandingan Ajinomoto Creative Recipe.
10. Saya juga telah terpilih sebagai pemenang dalam Pertandingan Maggi Creative Recipe.
11. 3 buah Buku Masakan saya sendiri akan berada di pasaran tidak lama lagi di bawah terbitan Alaf 21 Sdn. Bhd dan Buku Prima Sdn. Bhd iaitu anak syarikat kepada Kumpulan Karangkraf Sdn. Bhd.

Tiada ulasan: