Isnin, 21 Disember 2009

Jamie Oliver Sumber Inspirasi


Semua orang ada idola dalam hidupnya dan saya sebagai seorang chef amat meminati cara masakan & citarasa Chef Jamie Oliver, kerana itulah beliau menjadi sumber inspirasi dalam hidup saya bagi diri saya untuk terus berjuang dan lebih maju setanding dengan chef-chef ternama lain.Sebab itulah Jamie Oliver saya jadikan idola saya bagi dalam bidang masakan.Masakan beliau sungguh mengagumkan, amat unik, menarik dan mantap.oleh itu sekiranya ada orang-orang diluar sana yang masih bermimpi tetapi meminati bidang masakan tolong pastikan diri anda semua sebaris dengan chef-chef ternama seperti Jamie Oliver.Harapan saya mungkin suatu hari nanti saya akan berjabat tangan sendiri dengan Jamie Oliver dan diri saya sebaris dengan Jamie Oliver dalam bidang masakan.

Tiada ulasan: